Tiktok Para Hesaplayıcı

TikTok Para Hesaplayıcı, etkileşiminize ve takipçi sayınıza göre bir influencer olduğunuzu düşünüyorsanız, TikTok hesabınızdan tahmini kazancınızı hesaplamanıza olanak tanır. Bu, TikTok'un "Batı" versiyonu içindir, Çince versiyonu Douyin için değil. 



TikTok Hesabınızı Büyütmek

Muscial.ly olarak önceki yaşamına izin verseniz bile Tiktok para hesaplama nispeten yenidir. Bu nedenle, insanlar hala platformda başarılı olmanın en iyi yollarını keşfediyorlar. İronik olarak, en başarılı yöntemlerden biri, başka bir ağ ile birlikte TikTok'ta çalışmaktır. En iyi TikTok etkileyicilerinden bazıları, YouTube'da "Best of TikTok" türü derlemelerle olağanüstü iyi performans gösteriyor ve YouTube'un yerleşik reklamcılık sisteminden yararlanmayı başarıyorlar.

Kitlenizi Anlayın

İnsanların sizi neden takip etmek isteyeceğini sorarak başlamalısınız. Diğer binlerce hesabın sunmadığı neyi sunuyorsunuz? Eğlence mi? İyi bir şarkıcı, müzisyen, dansçı veya stand-up komedyeni misiniz? Videolarınızı komik hale getirebilecek bu tür şeylerde o kadar kötü müsünüz? Eğlenceli şaka videoları oluşturabilir misin? İnsanları motive edebilir veya hayatlarını iyileştirmeleri için onlara yararlı ipuçları sağlayabilir misiniz? Yoksa sadece video kliplerinize değer katmayan başka bir dudak eşleştiricisi misiniz?

Bu aynı zamanda hedef kitlenizi daha iyi tanımanıza yardımcı olur. Kendiniz için video yapmıyorsunuz. Herkesi mutlu etmeye çalışan çok çeşitli videolar da yapmamalısınız. Başarılı tiktok para hesaplayıcı, izleyicilerinin seveceğini bildikleri videolar hazırlar. Dikkatinizi belirli bir insan grubuna ayırmak, rastgele içerik oluşturmaktan çok daha kolaydır.


Profilinizi Mükemmelleştirin

TikTok'un en önemli bölümlerinden biri profilinizdir. Bu, kimliğinizi oluşturabileceğiniz "sayfanız" dır. Profilinizin hedef kitlenize çekici görünmesini istiyorsunuz.

Profilinizin bir içerik oluşturucu olarak kimliğinizi vurgulaması gerekir. Hedef kitlenize neden sayfanıza abone olmaları gerektiğini göstermesi gerekir.

Profiliniz, birçok insana ilk izleniminizi verdiğiniz yer olacak, bu yüzden kalabalığın arasından sıyrılmasını istersiniz.

Sıfırdan başlıyorsanız, mükemmel kullanıcı adını yaratma şansınız var. İnsanların söylemesi ve hecelemesi kolay olmasını ve tercihen sizinle ve nişinizle alakalı olmasını istiyorsunuz. İdeal olarak, tüm sosyal profillerinizde aynı kullanıcı adına sahip olmanız gerekir, böylece TikTok hayranlarınız YouTube, Twitch ve Instagram kanallarınızı ne zaman bulduklarını bileceklerdir.

Paylaşmayı düşündüğünüz videoların türü, profilinize bakan herkes için açık olmalıdır.

Yine de, özellikle tipik bir genç TikToker iseniz dikkatli olun. Bazı sürüngenler TikTok'u kötüye kullanıyor. Profilinizde çok fazla kişisel bilgi vermeyin veya insanların istismar edebileceği tehlikeli resimler / videolar yüklemeyin. Bu nedenle, fotoğraflarınızın / videolarınızın arka planındaki hiçbir şeyin nerede yaşadığınız hakkında çok fazla bilgi vermediğinden emin olmalısınız.

Videoları Yüklerken Temel Kurallara ve Kurallara Uyun

TikTokers'ın video yüklerken belirli beklentileri vardır. Başlangıç ​​olarak, TikTok'un içerik kurallarını ihlal etmediğinizden emin olmanız gerekir. Videolarınızda uygunsuz hiçbir şey olmamalıdır; nefret söylemi, ırkçılık vb. yok. Bazı yetişkinlerin TikTok'u kötüye kullandığını unutmayın; bu nedenle, taciz edici olabilecek tamamen normal günlük aktiviteler yaparken kendi videolarınızı yüklerken dikkatli olun (örneğin, sizin ve arkadaşlarınızın videolarını yüklemek gerçekten iyi bir fikir mi? bir pijama partisinde geceleyin?) TikTok'un halka açık bir sosyal ağ olduğunu unutmayın. Videolarınızı herkes görüntüleyebilir.

Snapchat ve IGTV gibi, TikTok'taki sözleşme dikey videolar yüklemektir. İdeal en boy oranı 1080x1920'dir. Her videonun uygun bir açıklamasını yazın ve ilgili hashtag'leri ekleyin. Her video için heyecan verici bir küçük resim seçin. Videolarınız için en uygun kategorileri seçtiğinizden emin olun.

Tutarlı İçerik Üretin

Ayrıca, hedef kitlenizin ne bekleyeceğini bilmesi için tutarlı bir model oluşturmak isteyeceksiniz. "Tek vuruşluk bir mucize" olmanın pek bir anlamı yok. İnsanlar her Salı ve Cuma günleri sizin için belirli türde bir video beklediklerini bilirlerse, o günlerde en son videonuzu izlemek için TikTok'a geri dönecekler. Ayrıca, arkadaşlarına sizden bahsetme olasılıkları daha yüksektir ve kitlenizi daha da genişletirler.

Ana videolarınızın arasına kısa "hayattan kesit" tipi videolar eklemeyi düşünebilirsiniz. Bu, izleyicilerinizin sizi daha iyi tanımasına ve anlamasına yardımcı olur. Alternatif olarak, daha nişlere özgü olanların yanında Vlog'lar da yapabilirsiniz.

İdeal olarak, niş temalı videolarınızın hepsinin aynı görünüme ve hislere sahip olmasını istersiniz - kendi tarzınızı yaratmak istersiniz. Bu, sadece dudak senkronizasyonu videoları yapıyor olsanız bile geçerlidir. En iyi TikTokerlerden birkaçı dudak senkronizasyonu videoları yapmaya başladı, ancak seçtikleri şarkı türleri ve videoları yapma biçimleri onları tanımlanabilir hale getirdi.

Müzik dışı videolar yüklüyorsanız, sesinize ve üslubunuza göre bir hikaye anlatmalarını istersiniz. Her videoda benzer bölümlere sahip olabilir veya her videoyu benzer şekilde çekebilirsiniz.

Hedef Kitlenizle Etkileşim Kurun

İzleyicilerinizle etkileşim kurmayı unutmayın. Kullanıcıların videolarınıza bıraktıkları yorumları yanıtladığınızdan emin olun. Size zor bir iş gibi görünebilir, ancak takipçilerinizi önemsediğinize ve onları önemsediğinize inandırır.

Zaman zaman canlı yayına geçmeyi, akış sırasında hayranlarınızla etkileşim kurmayı düşünün. Hayatınızın onlara açıklamaktan mutlu olduğunuz kısımlarını paylaşın. Sizi tanıdıklarına ne kadar çok inanırlarsa, sizin ve videolarınız hakkında o kadar iyi hissedeceklerdir. Canlı müzik yapmak zor olabilir, ancak bunu yaparken kendinizi rahat hissederseniz hayranlarınız buna bayılacak. Aksi takdirde, hayranlarınızın ilgisini çeken konuları tartışmak için canlı oturumlarınızı kullanın, Soru-Cevap oturumu düzenleyin ve muhtemelen videonuzda misafirlerin olmasını sağlayın.

TikTok Videolarınızı Diğer Sosyal Kanallarınızda Tanıtın

Videolarınızı diğer sosyal kanallarınızda ve varsa blogunuzda da tanıtın. İçeriğinizi ne kadar çok kişi bilirse, o kadar çok izler ve beğenir. İçeriğinizi ne kadar çok tanıtırsanız, o kadar fazla takipçi edinme olasılığınız ve bir influencer olarak görülmeye o kadar yaklaşırsınız.

Üretim Değerlerinizi Zaman İçinde İyileştirin

Çoğu insan TikTok'a sınırlı bir bütçe, ekipman ve becerilerle başlar. Zamanla, becerilerinizi geliştirebilmelisiniz ve umarım para kazanabilirseniz, bütçenizi ve ekipmanınızı da geliştirebilirsiniz. TikTok'ta başarının anahtarı, yüksek kaliteli videolar üretmektir.

Başarılı film yapma becerilerini öğrenmek için zaman ayırmalısınız. Her videoyu bir öncekinden daha iyi yapmaya çalışın.

TikTok'ta Para Kazanmak

TikTok'un reklam ağı daha da gelişene kadar TikTok influencer'larının para kazanmasının en kolay yolu markalarla doğrudan anlaşmalar yapmaktır. İnsanlar platformda daha iyi tanındıkça, markaların kendilerine iş önerileriyle yaklaşmalarını sağlamaya başlayacaklar. Takipçilerinizi binler içinde saydıktan sonra, TikTok'tan para kazanmaya bakmaya başlayabilirsiniz. Şirketlerin, bireyin etki düzeyine bağlı olarak etkileyiciler tarafından tanıtılan markalı video başına 200 ila 20.000 ABD Doları ödediği bilinmektedir.

Etkileyicilerin TikTok'ta para kazanabilmesinin yollarından bazıları şunlardır:

Videolarınızda markaları tanıtmak (tıpkı diğer etkili pazarlama yöntemlerinde olduğu gibi), doğrudan veya daha dolaylı olarak (kutudan çıkarma videosu gibi veya videolarınızda bir moda markasının kıyafetlerini giyerek)

Promosyonlarınızı diğer platformlarınızda çapraz tanıtmak, örneğin YouTube'dan iyi bir gelir elde ederseniz, insanları YouTube kanalınıza getirmek için TikTok kanalınızı kullanabilirsiniz.

Bir yerde sattığınız ürünleri tanıtmak için TikTok videolarınızı kullanma

Canlı videolar oluşturmak ve izleyicilerinizden ipuçları almak (eski adıyla Live.ly, ancak şimdi Go Live olarak adlandırılıyordu). 

Kaynak: https://www.gundem71.com/

Yorumlar

Popüler Yayınlar